Loading ...

عشق خدایی

  • ۰۷:۵۷

از این شدّت عاشقی شاعرم          که هر لحظه ذکرت کند عاشقم 

اگر من گناهی شوم مرتکب           و بخشش بخواهم بشم منقلب 

همانی که بخشی گناهی ز ما          خدایا من از تو نمیشم جدا       

کبیری رحیمی غفوری غنی          پریشان نباشم که هستی ولیّ 

و دانم که مانم در این عاشقی           کند فضل ایزد مرا متّقی              

قالب: مثنوی

  • ۶۶
AiKi Talabe
سلام
درست گفت دوستمون...قالبش مثل اشعار حماسی شاهنامه است...
بسی رنج بردم در این سال سی
به عشقت گرفتارم و عاصی
برون ریزم این عشق و طوفان روح
کنم حک عشقت را چون روی کوه
اینم بداهه تقدیم شما
محمد قاسم پور
سلام علیکم
خیلی اهل شعر نیستم ولی حس می کنم وزن شعر شبیه اشعار حماسی فردوسیه.
انشاء الله تا سال دیگه که چشمه شعرتون خواست بجوشه یه کم وزنش رو هم عاشقانه تر بکنید شاید مناسب تر باشد. :)
سلام
درسته که این وزن برای حماسی هست ولی برای عاشقانه هم میشه گفت تو اینترنت بزنید بخونید 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
ارتباط با من
  • واتساپ
  • اینستاگرام
  • تلگرام
  • موضوعات
    Designed By Erfan